Julia Benedetti, rider do Maroña Indoor, é unha das tres finalistas á categoría feminina do Galardón Princesa de Girona a los valores para jóvenes deportistas na súa primeira edición.
A gala, que terá lugar o 10 de decembro, ten como obxectivo: “poñner en valor a jóvenes y entidades que, con su ejemplo, promuevan la inclusión, la igualdad y los hábitos saludables, así como su dedicación a causas que beneficien la sociedad en su conjunto y contribuyan al bienestar común.
Tras a reunión celebrada onte no Consejo Superior de Deportes, o Comité de Honor y Valores do Galardón, presidido por Mohamed El Amrani, Premio Princesa de Girona Social, seleccionaron a Julia Benedetti como unha das tres finalistas na categoría feminina, xunto con Iziar Martínez e Inés Bergua.
Desde a FGP queremos dar os parabéns a Julia e desexarlle moita sorte.
